Peter, Jana, Lucia, Martin, miláčik, rocker, kamoš či VIP. Mená a prezývky, ktoré sa objavujú na plechovkách a flašiach Coca-Cola zaujali zákazníkov, aj médiá. Perfektná reklamná kampaň má však pokračovanie. Čím prekvapila tentokrát?
Posolstvom Podeľ sa o radosť! sa chce ešte viac zameriavať na chvíle strávené s priateľmi, so známymi a s rodinou. Plechovky a flaše sa stali okamžite hitom a spotrebitelia o ne prejavili veľký záujem. Reklamná kampaň nevynechala ani online platformu, ktorou je web www.podelsaoradost.com. Na tejto stránke si môžu fanúšikovia pomenovať virtuálnu plechovku a zdielať ju na Facebooku či Twitteri.
Najobľúbenejší výrobca nealkoholických nápojov na svete svoju kampaň podporí okrem televízie a webu aj outdoorom a podujatiami. Na tých budú hostesky rozdávať plechovky záujemcom.
Čítajte aj: Tajomstvo úspechu menom “Mc Donald´s”
Coca-cola predstavila ďalšiu novinku!
Vytvorila unikátnu plechovku, ktorú môžete rozpoliť. Teda sa s ňou podeliť. Promo video na Youtube je len sotva týždeň a už si získalo milión zhliadnutí.
Coca-cola sa drží posolstva Share Happiness a čoraz viac využíva kreativitu v oblasti produktového marketingu. V Európe ide o ich prvú a najväčšiu personalizovanú kampaň v histórii Coca-Cola.
http://youtu.be/72fRuE8vmo0
Prečítajte si aj článok: Tvorcovia reklamy Coca-Cola si obľúbili medveďov (VIDEO)