Cena produktu, kvalita, odbornosť, štýl, know how firmy, good will, dostupnosť… Podľa čoho si kupujete v obchode keksíky, v cestovke dovolenku, či na internete služby? Zákazník je v dnešnej dobe náročný – vyberavý, peniaze len tak neutráca a veľa sa pýta. Napriek tomu sa podarilo niektorým top firmám na slovensku získať imidž obľúbeného predajcu, či poskytovateľa služieb. Prečo je tomu tak?

O tom, že Websupport už nieje žiadna víkendová firmička vie pravdepodobne každý pokročilý internetový užívateľ, ktorý sa zaujíma o to, kto stojí za poskytovaním internetového priestoru.

1. Websupport má odpoveď na všetko

O tom, že WS má jeden z najlepších helpdeskov sa presvedčili už niekoľkí užívatelia. Naposledy svet sociálnych sietí pobavil screen shot, ktorý len dokazuje, že helpdesk pozná odpoveď na všetko, či sa pýtate na technické problémy s doménami,  na športové výsledky,  či na zaujímavosti z filmov…

2. Pestré portfólio a chvályhodné referencie 

Aj veľké korporácie a internetové projekty smerujú práve k webhostingovej spoločnosti Websupport. Tá sa vďaka nim môže pochváliť pozitívnymi reakciami, ktoré len zvyšujú brand equity WS tímu. Kvalita a zodpovednosť poskytovaných služieb sa stáva v očiach klientov čo raz dôležitejším aspektom pri rozhodovaní.

3. Pravidelné odmeňovanie zákazníkov

Drobné gadgety, vstupenky, free hostingy, knihy a ďalšie iné darčeky ponúka WS pravidelne svojim verným zákazníkom.

4. Kreatívne súťaže

Aj čas Vianoc dokázala webhostingová spoločnosť využiť vo svoj prospech a zároveň pobaviť internetových užívateľov. Len pred niekoľkými dňami predstavila špeciálnu vianočnú súťaž a o otáčanie medovníkov. Nebude vás teda otravovať žiadna zdielacia súťaž, ktorá už väčšine ľudí lezie poriadne na nervy. Namiesto toho nápad, ktorý dokáže okamžite zaujať, pobaviť, potešiť a uspokojiť :)

 

 

 

 

 

 

 

5. Šéf, pre ktorého je biznis zábavou

Michal Truban, alebo ak chcete osobnosť slovenského internetového neba, svoju prácu nadovšetko miluje a plne si ju užíva. Svoj úspech zakladá na svojom rozbiehačskom príbehu a tak patrí medzi „headlinerov“ všetkých kvalitných konferencií. Začínal ako mladý človek cez prestávku v škole a dnes šéfuje firme s najväčším podielom na trhu. Práve preto svojich fanúšikov neodbíja, ale práve naopak – vytvára si s nimi nové interakcie, chatuje, alebo ich aj pozýva na svoje eventy. Keď niekde chýba humor, okamžite ho dokáže doplniť.

Pin It on Pinterest