Nové trendy v marketingu / v práci s mladou generáciou
Rozsah školenia: 4 hodiny (aj s prestávkami)
Doteraz absolvovalo: 50 ľudí
Popis školenia:
Follow, chill, challenge. Ktoré trendy hýbu generáciou mladých ľudí? Prečo sa menia ich potreby, hodnoty či správanie? Aký dopad má na naše naše nákupné správanie koronakríza? Ako s mladými komunikovať, pracovať a udržať si ich vo firme či v organizácii? Na školení si vyskúšame inovatívne nástroje komunikácie a nové spôsoby marketingu.
Obsah školenia:
- Objavovanie trendov (prekvapivé zistenia zo slovenských prieskumov, Youth Trend reportu, Trendológie a prejavy trendov v správaní)
- Čo sú to trendy, ako vznikajú a ako ich využiť v našej firme/organizácii
- Trendy v komunikácii -Zoom, FaceTime, Instagram, Facebook, TikTok…
- Influencer marketing, stakeholderi, feedforwarding
- Online tools (Prezi, Canva, Kahoot, Slido, Padlet,…)
- Gamifikácia, storytteling, Start with why
- Ako pracovať s rozvojom Generácie What
- Odporúčania pre každodennú prácu s mladými ľuďmi
- + ako bonus 50% zľava na konzultácie zamerané na implementáciu trendov do vašej organizácie/školy/firmy
Toto školenie som realizoval aj pre: Coworking a startup centrum Kruháč, Regionálne centrum mládeže Trenčín a poznatky som zdieľal aj na konferencii IPA Slovakia Podnikatelia, spojte sa!
Zaujíma vás ako pripravujem školenia?
- Prečítajte si o tom v sekcii kvalita vzdelávania.