Jednoduchosť, myšlienka, animácia, hudba a vtipný príbeh. Belgická dopravná spoločnosť ukázala svetu ako zaujať nielen v televízii, ale aj na internete. Vtipná animovaná reklama, ktorá si približne pred rokom a pol získala pozornosť niekoľkých miliónov ľudí, boduje opäť.

Pozerať v televízore tú istú reklamu čo i len týždeň dookola vie častokrát poriadne nahnevať. Trápne, nudné a zavádzajúce reklamy v dnešnej dobe dokážu odpudzovať od televízii nejedného diváka.

Ale fakt, že k reklame sa diváci vracajú aj po takmer dvoch rokoch s úsmevom, svedčí o peknom úspechu. Krátke reklamné spoty so zvieratami, ktoré sa dostávajú do problémových situácii sa jednoducho vydarili. Vystrašené tučniaky plávajúce na kryhe zbadajú vo vode veľrybu, ktorá sa rozhodne na nich zaútočiť. V poslednom momente sa im podarí presunúť na kraj kryhy, tá sa naváži na jednu stranu a veľryba jednoducho nemá šancu.

Aj tak vyzerá jeden z niekoľkých spotov, ktoré dokázali zaujať všetky vekové kategórie divákov. Za veľmi dobre odvedenou prácou stojí agentúra Duval Guillaume, ktorá vsadila na vtip a detail. Jednou reklamou tak „posadila“ všetky konkurenčné dopravné spoločnosti, ktoré nedokázali držať krok s tučniakmi.

Poučné prirovnanie s verejnou dopravou má jednoduchú pointu: ,,Je múdre cestovať v skupine“

http://www.youtube.com/watch?v=GkKQ8B0rulY

Pin It on Pinterest