Ako na efektívny marketing v čase krízy

Krízové situácie si vyžadujú krízové riešenia. Čo potrebujú vedieť vaši zákazníci v období epidémie o vašej firme či organizácii? Ako optimalizovať váš marketing, aby nebol stratový? Na našom školení si povieme ako môže vaša firma opäť naštartovať predaj, osloviť a prilákať potenciálnych zákazníkov.

Rozsah školenia: 4 hodiny (aj s prestávkami)
Doteraz absolvovalo: 7 klientov

Obsah školenia:

  • predstavenie východiskovej situácie na trhu
  • optimalizácia výdavkov na reklamu a marketing
  • ako preklopiť váš biznis/predaj do online priestoru
  • zásady, nástroje a kanály digitálneho marketingu
  • spoznávanie prípadových štúdií úspešných online kampaní
  • konkrétne odporúčania ako predávať cez e-shop alebo Facebook
  • využitie PPC reklamy pre získanie nových leadov/predajov
  • konkrétne postupy a tipy pre Web, Facebook, Instagram a Linkedin
  • + ako bonus 50% zľava na vypracovanie digitálnej marketingovej stratégie na obdobie krízy

Tieto odporúčania som aplikoval v kampaniach a marketingových konzultáciách aj pre: PASIV-DOM, Kaviareň Dolinka, Kvety Adrose, Advokátska kancelária, REAL-DOM.

Zaujíma vás ako pripravujem školenia?

Nezáväzne objednať

Školenie *

4 + 14 =

Pin It on Pinterest