Ako na efektívny marketing v čase krízy
Krízové situácie si vyžadujú krízové riešenia. Čo potrebujú vedieť vaši zákazníci v období epidémie o vašej firme či organizácii? Ako optimalizovať váš marketing, aby nebol stratový? Na našom školení si povieme ako môže vaša firma opäť naštartovať predaj, osloviť a prilákať potenciálnych zákazníkov.
Rozsah školenia: 4 hodiny (aj s prestávkami)
Doteraz absolvovalo: 7 klientov
Obsah školenia:
- predstavenie východiskovej situácie na trhu
- optimalizácia výdavkov na reklamu a marketing
- ako preklopiť váš biznis/predaj do online priestoru
- zásady, nástroje a kanály digitálneho marketingu
- spoznávanie prípadových štúdií úspešných online kampaní
- konkrétne odporúčania ako predávať cez e-shop alebo Facebook
- využitie PPC reklamy pre získanie nových leadov/predajov
- konkrétne postupy a tipy pre Web, Facebook, Instagram a Linkedin
- + ako bonus 50% zľava na vypracovanie digitálnej marketingovej stratégie na obdobie krízy
Tieto odporúčania som aplikoval v kampaniach a marketingových konzultáciách aj pre: PASIV-DOM, Kaviareň Dolinka, Kvety Adrose, Advokátska kancelária, REAL-DOM.
Zaujíma vás ako pripravujem školenia?
- Prečítajte si o tom v sekcii kvalita vzdelávania.